U bevindt zich in het consumentengedeelte van de website

Succesvolle huisshow voor De Eiken Zetel

Meubi-connect is een digitaal B2B-platform waar retailers en fabrikanten snel, overzichtelijk en visueel zaken kunnen doen.

‘Iedereen heeft honger’, zo luidde het bij fabrikant De Eiken Zetel in Eeklo. Dat was niet meteen gelinkt aan de voortreffelijke lunch die bezoekers aan de Huisshow daar ‘s middags kregen, maar ook en vooral aan de manier waarop klanten/winkeliers op zoek gingen naar nieuwigheden in de branche. Op de invitatie stond ‘The mystical life at the garden’ en de vertaalslag naar de look & feel van de showroom bleek geslaagd. Veel bloemen, fluitende vogels door de boxen en een algeheel gevoel van natuur, lente, vernieuwing, hoop, zo u wil.

Een deel van de mooi gestylede showroom was gereserveerd voor &DEZ, het vorig jaar gelanceerde nieuwe label van de fabrikant De Eiken Zetel, wat resulteerde in mooie zitcombinaties (met heel veel opties) en bijvoorbeeld een interessante woonkamercombi genaamd Dunes (zie foto). Het nieuwe merk doet het erg goed, de nieuwe identiteit wordt goed aanvaard en krijgt een plek bij de dealers. Vaak zijn dat nieuwe klanten die ook over een zekere exclusiviteit kunnen beschikken. Op termijn moet &DEZ een merk worden dat ook de uiteindelijke klant kent, zo luidt het.

Door de problematiek van tragere levertermijnen is de Eiken Zetel met een nieuw atelier beginnen werken in Oost-Europa, waar de resultaten na een zestal maanden erg goed zijn. Voor de nieuwste modellen kon op die manier de extreem lange levertermijn teruggehaald worden naar acht weken.

De huisshow bood ook plaats aan de grote variëteit in relaxzetels (40 modellen in 5 à 6 kleuren) die De Eiken Zetel overigens in stock heeft. Bovendien werden hier ook twee bedden gepresenteerd. Die doen het erg goed bij Noord-Franse klanten.

De Eiken Zetel zal aanwezig zijn op de beurs van Brussel en heeft intussen ook een toonzaal geopend op de Woonindustrie.

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn