U bevindt zich in het consumentengedeelte van de website

Styldecor presenteert bed met Cesar Casier in Antwerpen

Meubi-connect is een digitaal B2B-platform waar retailers en fabrikanten snel, overzichtelijk en visueel zaken kunnen doen.

Dat Styldecor en topmodel Cesar Casier samen een bed hebben ontwikkeld, was al bekend. Maar afgelopen week werd het bed ook voorgesteld aan enkele winkeliers (waarvan de meesten het bed al in hun winkel hebben staan) en aan journalisten. Dat gebeurde op een heel bijzondere plek: het prachtige Botanic Sanctuary hotel in hartje Antwerpen. Dat was niet toevallig: Revor Group leverde onlangs alle bedden aan dit hotel, dat overigens tot de selecte kring van Leading Hotels of the World behoort. ‘Er is geen enkel compromis gemaakt wat betreft de kwaliteit van de bedden’, vertelde Stephanie Stulens, maître de maison, ons bij de rondleiding. Waarmee ze bedoelde: je slaapt evengoed in een standaardkamer (nou ja, wat heet hier standaard?) als in een suite.

In de kapel van het luxehotel werd getrakteerd op de samenwerking tussen Styldecor en Cesar Casier. Zowel het bekende topmodel (met campagnes voor tophuizen als Armani en covers op Vogue) als Jan Maes en Isabelle Clarysse namen het woord. Jan en Isabelle deden dat op hun heel down-to-earth manier. Voeten op de grond, zoals wel meer Wast-Vlaamse ondernemers. Jan deed het verhaal over het ontstaan van Revor en nadien ook de groep, gaf mee dat de site nabij Kortrijk in 2019 compleet vernieuwd werd en dat er ook in Hongarije voor betere slaap gezorgd wordt door een productieatelier, maar hij zei ook: ‘Er wordt veel foute info de wereld ingestuurd over gezond slapen. Allen hartelijk welkom als je die wereld echt wilt ontdekken.’ Hij bedankte de winkeliers die met hart en ziel zijn product aan de man brengen en sprak over de samenwerking met Alpecin Deceuninck, waardoor onder meer renner Jasper Philipsen beter sliep en allicht ook meer kans maakte om op die manier twee etappes in de Tour de France te winnen.

Isabelle had het over de collab met Cesar. Ze leerden elkaar kennen aan zee en vond dat ze veel gemeen hadden. ‘Klasse, soberheid en stijl, net als Styldecor’, zei ze. ‘Ook onze doelgroepen zijn gelijkaardig. Driekwart van de mensen die Cesar volgen, zijn vrouwen tussen de 30 en de 60. Allebei spreken we een hoger segment aan. Waarbij luxe en vakmanschap zeer belangrijk zijn.’

Daarop volgde de toast maar ook een lange reeks selfies van de aanwezigen met het topmodel.

In de volgende editie van Meubihome zal u meer lezen over het hospitality luik binnen de Revor Group.

www.styldecor.be/cesarcasier

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn