U bevindt zich in het consumentengedeelte van de website

Primeur: Sleeplife maakt nieuwe campagne bekend

Meubi-connect is een digitaal B2B-platform waar retailers en fabrikanten snel, overzichtelijk en visueel zaken kunnen doen.

Het is tijd voor een goed bed. We dromen allemaal van een zalige nachtrust. Toch verloopt de zoektocht naar de perfecte lattenbodem, boxspring of matras vaak moeizaam. Met de nieuwe baseline ‘voelbaar beter slapen’ wil de Belgische slaapspecialist Sleeplife® iedereen aan den lijve laten ondervinden hoe goed het voelt om te slapen in een bed dat volledig op je behoeften is afgestemd. ‘Iedereen verdient een bed dat bij hem of haar past. Een bed waar je zoveel van houdt dat je het bij het thuiskomen ’s avonds meteen zou willen omhelzen. Wel, dat is exact wat wij willen bereiken’, vertelt Wim Herman, managing director van Sleeplife®.

Al meer dan 35 jaar maken de slaapexperts van Sleeplife® het verschil met persoonlijk slaapadvies. Tienduizenden tevreden slapers later schakelen ze nu nog een versnelling hoger: ‘Om onze boodschap nog beter te kunnen brengen, vroegen we aan onze klanten: waarom kozen jullie voor Sleeplife®?’, aldus Wim Herman. ‘Ze vertelden bijna allemaal hetzelfde: dat ze direct het verschil voelden en merkelijk beter sliepen. Wij vinden dat iedereen dat gevoel van beter slapen verdient. Vandaar ook onze nieuwe baseline: voelbaar beter slapen. Een belofte die we echt kunnen waarmaken.’

Via een humoristische radiocampagne (met de bekende stemmen van Koen Van Impe en Rik Verheye) roept Sleeplife® ons op om eindelijk eens voor een goed bed te kiezen. Wie aandachtig luistert, herkent ook het wereldberoemde deuntje van ‘Streetlife’ van Randy Crawford – voor de gelegenheid omgedoopt tot ‘Sleeplife®’. En wie binnenkort de krant openslaat of zich in het straatbeeld begeeft, zal niet naast het nieuwe campagnebeeld van Sleeplife® kunnen kijken. De gelukzalige slaapster die haar bed rechtstaand omhelst, spreekt dan ook tot de verbeelding: ‘Het beeld is de visuele vertaling van onze baseline: het gelukzalig gevoel van goed slapen. Het gevoel dat
je zoveel van je bed houdt dat je het bij het thuiskomen ’s avonds meteen zou willen omhelzen. Dat is precies waar Sleeplife® voor staat”, weet Herman.

Om zijn slaapaanbod verder te verbeteren, volgt Sleeplife® altijd de laatste trends. ‘Zo selecteren we elk voor- en najaar een nieuwe collectie bedtextiel. Ook de nieuwe Superior-boxspring, die stijlvol design combineert met ergonomisch slapen, is het resultaat van die zoektocht naar innovatie. Als klant kan je het hoofdbord, de stof, kleur en poten overigens volledig zelf kiezen. Kortom: voelbaar beter slapen, in stijl”, besluit Herman.

https://sleeplife.be/nl

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn