U bevindt zich in het consumentengedeelte van de website

NOA: nieuw outdoorconcept

Meubi-connect is een digitaal B2B-platform waar retailers en fabrikanten snel, overzichtelijk en visueel zaken kunnen doen.

De toekomst is aan wie samenwerkt: het wordt wel vaker gezegd door futurologen. Dat de toekomst nu is, weten ze zeer goed bij Renson, die host is van het gebeuren. Net geen dertig bedrijven gaan samenwerken. De lijst is langs:  Alpha Wellness Sensations, Amani Spaces, Axor, Bega, Bord de mer, Carpentier, Coco Wolf, Corradi, eSafe, Extremis, Limited Edition, Duofuse, Royal Botania, Kreon, Petac, Caerus, Ofyr, Renson, Schellevis, Sioen Vandemoortel en Van den Berk. Die gaan samenwerken onder de naam ‘NOA outdoor living’. Vanuit het gloednieuwe ‘NOA outdoor experience center’ van Renson in het Oost-Vlaamse Kruisem willen ze volgend jaar uitpakken met high end buitenleven, waarbij ze de ‘totaalbeleving’ nog nadrukkelijker willen neerzetten voor de klant.

Elk merk is gekend in het high end segment van outdoor living. Maar samen staan we nog sterker, dat blijkt de leuze te zijn. Dus bundelen ze de krachten. Hilde Baekelandt is Concept Manager van NOA. Aan Made In liet ze weten: ‘Al deze merken delen de ambitie om met NOA comfortabel, high end buitenleven prominent op de kaart te zetten. Net zoals Noah ooit alle dieren verenigde in zijn ark, brengen deze  partners alle facetten van stijlvol ‘outdoor living’ samen in een nooit geziene totaalbeleving.’

Goed om weten: de host van het concept is dus Renson, de shop komt in hun nieuw opgetrokken ‘outdoor living productiesite’ in Kruisem. In een uniek ‘belevingscentrum’ zullen ze hun producten niet geïsoleerd presenteren, maar in doordacht vormgegeven ‘scènes’. Dit zal voor bezoekers dan ook dé place to be zijn om ondergedompeld te worden in ‘design, high end outdoor living’, waar de luxe van binnen naar buiten doorgetrokken wordt. In de gaten houden dus.

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn