Leden

U bevindt zich in het professionele gedeelte van de website

Huisshow Dôme Deco: ‘we zijn blij dat hospitality onze main focus is’

Eerder deze week konden klanten van Dôme Deco de nieuwe setting van het merk in de eigen showroom in Dilsen-Stokkem gaan bekijken. Telkens weer een aangenaam gebeuren, want het merk dat zich steeds verder profileert richting hospitality heeft steeds meer producten in de aanbieding. 

Het gaat duidelijk om een totaalconcept waarmee Stefan Verheyen en zijn team naar de ontwikkelaars en hoteliers stappen. En dat loont, zo weet Stefan zelf, die ons maandagavond even te woord stond tijdens een bijzonder event voor klanten en fans van het label uit Limburg. Die avond was er een deejay aanwezig, er waren hapjes en lekkere prosecco, maar ook mooie vooruitzichten. 

Dôme Deco gaat in september weliswaar niet richting Maison & Objet in Parijs, maar probeert in november voor het eerst Equiphotel Paris uit, een tweejaarlijkse beurs goed voor 90.000 vierkante meter, meer dan 1200 exposanten uit 133 landen. Exacte data zijn 3-7 november. ‘We zijn erg blij dat we acht jaar geleden echt deze richting gekozen hebben’, zegt Stefan Verheyen. ‘Voor de retail zijn het harde tijden, maar in de hospitality blijft het hard gaan’.

www.domedeco.com

 

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn