Leden

U bevindt zich in het professionele gedeelte van de website

Hay krijgt pop-up-shop bij Selfridges in Londen

Sinds 22 januari heeft Selfridges Londen plaats gemaakt voor een aparte HAY-shop in shop. De HAY-merkbeleving, die 365 vierkante meter van de benedenverdieping van het warenhuis in beslag neemt, is vertaald naar HAY at Selfridges met elementen uit HAY House – de flagshipstore van het merk in Kopenhagen. De ruimte toont producten op het gebied van accessoires, meubels en verlichting. Daarnaast zal het assortiment van HAY verkrijgbaar zijn op Selfridges.com. Klanten zullen een meeslepende appartementachtige lay-out aantreffen met alle productgroepen in één ruimte: een keukengedeelte, buitengedeelte, loungeruimte met banken, vloerkleden en kussens, en een badkamergedeelte met relevante accessoires. In totaal zullen er meer dan 600 producten beschikbaar zijn waar klanten in kunnen snuffelen. De shop blijft zeven maanden open. Mette en Rolf Hay, medeoprichters van HAY, zeggen: ‘Londen is altijd een speciale plek geweest voor HAY, dus we zijn verheugd om een beetje Kopenhagen naar de stad te brengen met een 7-maanden durende residentie bij Selfridges.’ Eleanor Gregory, Home Buying Manager bij Selfridges, zegt: ‘We vinden het geweldig om het huisconcept van HAY in de winkel te verwelkomen. HAY is toonaangevend op het gebied van interieurs en lifestyle. Ze ontwikkelen en vernieuwen hun collecties altijd en weten als geen ander hoe ze geweldig design toegankelijk en relevant kunnen maken voor alledag. We zijn verheugd om de deuren te openen van deze unieke en meeslepende bestemming die is gecreëerd door de Deense designgrootmacht.’ Over Selfridges Selfridges werd opgericht door Harry Gordon Selfridge en veranderde de wereld van de detailhandel voorgoed, toen de eerste winkel werd geopend in Oxford Street in 1909. Sindsdien heeft het merk drie winkels geopend in Manchester en Birmingham. Selfridges heeft de detailhandel opnieuw uitgevonden met innovaties op het gebied van winkelervaringen en merkpartnerships met leiders in luxe. Dit omvat de samenwerking met Dior at Alto op het dak, de opening van Selfridges Cinema en het helpen lanceren van vernieuwers in de branche en opkomende retailvernieuwers zoals Charlotte Tilbury en Pangaia.

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn