U bevindt zich in het consumentengedeelte van de website

Grohe kranen in Hasselt

Meubi-connect is een digitaal B2B-platform waar retailers en fabrikanten snel, overzichtelijk en visueel zaken kunnen doen.

Grohe pakt voor de tiende keer uit met Passion for Water, een referentieboek waarin de recente producten van het merk ruimschoots aan bod komen. Zestig projecten om heel concreet te zijn, waarvan er maar liefst vijf te zien zijn in België. Vaak gaat het om inspirerende plekken in de horeca, commercieel, residentieel, gezondheid of maritiem, allen uitgerust met consumentgerichte GROHE ontwerpen.

Tussen de vele prestigieuze gebouwen, pronken ook vijf unieke Belgische projecten: Maison Mathis te Hasselt (zie foto), Pairi Daiza in Brugelette,  Le Gare Maritime, het Indigo Hotel en het Ibis Hotel in Brussel.

Sinds 2020 voegt Maison Mathis in Hasselt zich bij reeds bestaande restaurants in Dubai, Bahrein, Ras Al Khaimah en New Haven, Connecticut. Het unieke restaurantconcept brengt hulde aan het rijke erfgoed van de Belgische eetcultuur. Fantastisch eten is dan ook een intrinsiek onderdeel van de Maison Mathis ervaring. Een gastronomische ervaring begint met het fijnste eten, maar stopt daar niet. Het ontwerp van het interieur is weloverwogen en geïnspireerd op nostalgie en een zoektocht naar authenticiteit, eenvoud en functionaliteit. In deze fantastische omgeving kwamen de Grohe Essence kranen helemaal tot hun recht.

 

 

 

 

 

 

 

GROHE X – brengt showcase-projecten tot leven

Op 16 maart lanceerde GROHE haar digitale experienceplatform GROHE X. Het platform biedt een bonte mix aan insprirerende paneldiscussies, video-interviews met experts uit de industrie en on-demand content die inzicht geeft in GROHE’s nieuwste ontwerpen en innovaties. GROHE X is perfect afgestemd op de interesses van de designgemeenschap en omvat diepgaande projectrondleidingen door gepassioneerde collega’s en deskundige gidsen. Ook worden nieuwe projecten op een zeer levendige manier voorgesteld aan het grote publiek, waaronder de beroemdste en meest bijzondere vuurtoren van Zweden: Pater Noster.

 

 

 

 

 

 

 

OVER GROHE N.V. – S.A.

GROHE, ‘s werelds toonaangevend merk voor complete badkameroplossingen en keukeninrichtingen heeft in totaal meer dan 6.500 werknemers in 150 landen, waarvan 2.600 in Duitsland. Sinds 2014 maakt GROHE deel uit van de sterke merkenportefeuille van de Japanse fabrikant van baanbrekende water- en woningbouwproducten: LIXIL. Om “Pure Freude an Wasser” te garanderen, is elk GROHE product gebaseerd op de merkwaarden kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid.

Gerenommeerde producthighlights zoals GROHE Eurosmart of de GROHE thermostaatserie, maar ook baanbrekende innovaties zoals het GROHE Blue watersysteem onderstrepen de diepgaande expertise van het merk. GROHE richt zich op de behoeften van de klant en creëert zo intelligente, toekomstgerichte en duurzame productoplossingen die een relevante toegevoegde waarde bieden binnen elk gezin én bovendien het kwaliteitslabel “Made in Germany” dragen. R&D en design zijn stevig verankerd als een geïntegreerd proces in Duitsland. GROHE neemt daarnaast zijn bedrijfsverantwoordelijkheid uiterst serieus en richt zich op een grondstofbesparende waardeketen. Sinds april 2020 produceert het sanitairmerk wereldwijd CO2-neutraal. GROHE heeft zich bovendien het doel gesteld om tegen 2021 volledig kunststofvrije productverpakkingen te gebruiken.

Het succes van GROHE werd de afgelopen tien jaar bevestigd met meer dan 460 design- en innovatieprijzen, als een van de meest duurzame Duitse ondernemingen. Daarnaast was GROHE de eerste binnen zijn sector die de MVO-prijs van de Duitse regering won, alsook opgenomen werd in de Top 50-ranking van het gerenommeerde Fortune®-magazine in de categorie ‘Changing the World’. www.grohe.be

 

 

 

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn