U bevindt zich in het consumentengedeelte van de website

Gaverzicht gaat in zee met internationale XXXLutz-groep

Meubelen Gaverzicht kondigt een exclusief partnership aan met de Oostenrijkse XXXLutz-groep, een grote internationale speler op vlak van interieur en meubelen, actief in 14 Europese landen. Dankzij het partnership krijgt Gaverzicht exclusieve toegang tot het aankoopnetwerk GIGA international, dat het grootste aankoopnetwerk is voor meubilair in Europa.

Schaalvoordelen

Dominique Derycke, marketingmanager van Gaverzicht: ‘We vierden onlangs 75 jaar Gaverzicht. We willen er nog eens minstens zo lang bij doen. We zijn ervan overtuigd dat we door dit partnership, als bedrijf optimaal zullen kunnen profiteren van de schaalvoordelen van een groot internationaal aankoopnetwerk als GIGA. Zo wapenen we ons voor de toekomst en staat Gaverzicht sterker dan ooit.’

Inspelen op veranderende verwachtingen

‘Voor de klanten van Gaverzicht zal het commerciële aanbod dankzij het partnership met de XXXLutz-groep nog sterker worden dan het vandaag al is. We zullen ook beter kunnen inspelen op veranderende verwachtingen van onze klanten. Zij willen zich online grondig informeren over ons aanbod en nadien ter plekke geholpen worden door onze medewerkers. Als deel van een groter netwerk zullen we kunnen blijven investeren in zowel de digitale als fysieke klantervaring,’ gaat Derycke verder.

Aanwezigheid in 14 landen

Thomas Saliger, bedrijfswoordvoerder van de XXXLutz-Group: ‘We zijn verheugd dat we nu met onze nieuwe collega’s in België vertegenwoordigd zijn in 14 Europese landen. We geloven sterk in de fysieke detailhandel en de noodzaak van een regionaal filialennetwerk. Samen met een sterke online aanwezigheid is dit de ideale combinatie voor alle consumenten die geïnteresseerd zijn in meubelen en interieur.’

Familiale verankering

De merknaam Gaverzicht en familiale waarden van het bedrijf blijven behouden en worden verder lokaal beheerd door een toegewijd managementeam. ‘We zullen onze expertise van de XXXLutz-Group inbrengen en zorgen voor een succesvolle verdere ontwikkeling,’ vervolgt Saliger. Voor de 130 medewerkers van het familiebedrijf verandert er niets. Zij blijven werkzaam in de vestigingen in Deerlijk en in Moeskroen.

GIGA International

De aankoopvereniging heeft 16 verschillende merken in 14 Europese landen en meer dan 770 winkels in haar portefeuille. Ze beschikken over drie inkoopdivisies: GIGA International, GIGA smart (zelfbedieningsmarkt) en GIGA Online. Leden zijn o.a. But, Conforama, Poco, Pfister, Möbelix, Mömax en Home24.

https://www.gaverzicht.be

https://www.xxxlutz.at/

https://giga-verband.com/en

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn