U bevindt zich in het consumentengedeelte van de website

Eric van Velsen: ‘Outdoormerk Weishaupl wil premium-merk worden’

Meubi-connect is een digitaal B2B-platform waar retailers en fabrikanten snel, overzichtelijk en visueel zaken kunnen doen.

Het Duitse outdoormerk Weishaupl is aan een stevige opmars bezig. Een kennismaking met agent Eric van Velsen.

Wat zijn de ambities?

Eric van Velsen: ‘Het is voor zowel Weishäupl als mezelf de absolute ambitie om de komende jaren een premium-merk op te bouwen in de BENELUX bij dealers, horeca- en projectinrichters en architecten voor outdoor-furniture. De 2de generatie in het bedrijf heeft recent het roer overgenomen van de oprichter en is Weishäupl snel klaar aan het stomen voor de toekomst. Er is al een ganse weg afgelegd en er beweegt van alles op het vlak van automatisering, marketing, service en productontwikkeling. Er komen mooie jaren aan waarin wij flink, maar degelijk gaan groeien. Het hele Weishäupl-team is adequaat en zeer goed georganiseerd. Dat is voor mij heel fijn om mee te mogen werken.’

Vertel eens wat meer over je background?

Eric: ‘Ik zit reeds 30 jaar in het vak, en werk vooral met Italiaanse merken. Dus dan is werken met de alomgekende Duitse ‘Gründlichkeit’ een heerlijke afwisseling.
Bovendien zijn de ‘Beierse’ mensen zeer Bourgondisch, iets wat ook wel bij mij past ;-).’

Nog wat tijd voor hobby’s?

Eric: ‘In de wereld van outdoor-furniture ben je quasi 7 dagen per week beschikbaar. Het is dus zeer druk en mijn job is mijn passie. Om te ontspannen ga ik veel wandelen met mijn Labrador om daarna, als hobby-sommelier, te genieten van Italiaanse wijnen. Ik woon in de bosrijke omgeving van Zeist (bij Utrecht) en beschik over voldoende uitvalsmogelijkheden naar bos en strand.’

Op de komende IMM-editie in Keulen (Januari 2023) kan iedereen kennismaken met deze geweldige club mensen. Welkom bij de Weishäupl-familie !

www.vanvelsenagencies.nl
https://weishaeupl.de/

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn