U bevindt zich in het consumentengedeelte van de website

Connecting Communities wordt het thema van IMM Keulen

Meubi-connect is een digitaal B2B-platform waar retailers en fabrikanten snel, overzichtelijk en visueel zaken kunnen doen.

Dat ook beurzen zich moeten heruitvinden is een understatement. Bij IMM Keulen is het besef daaromtrent erg groot. Afgelopen week werd de meubelpers bijeengebracht in Utrecht om er de ideeën voor januari 2024 op te lijsten, IMM Cologne loopt dan van 14 t.e.m. 18 januari.

Connecting Communities wordt het centrale thema met zichtbare cirkels als een uiting van die inclusieve houding. ‘The Circles’ moet een heus concept worden, waarbij diverse fysieke cirkels op de beurs moeten uitnodigen om samen te brainstormen, te discussiëren, te netwerken. IMM Keulen wil een connector zijn binnen de industrie en speelt tenvolle in op aspecten als co-working, co-living, community gardening, etc. Wat we samen doen, doen beter. Duidelijk punt.

The Circles wordt dus een nieuw halconcept waarbinnen inspiratie, networking en plezier (eten en drinken vooral) bij elkaar komen en kruisbestuivend werken. Het moeten plekken worden waar mensen elkaar tegenkomen en elkaar voeden. Niet enkel letterlijk, ook via lezingen en presentaties van experten in de branche. Zo komt er in hal 9, de Sleep Lounge, elke avond een speciaal programma.

De beurs zelf kent drie grote onderdelen: Pure (de meest exclusieve merken), Home (stylish en jong) en  Sleep. Voor het eerst wordt bij IMM Keulen ook de nieuwe hal 1 meegenomen in het verhaal.

Hebben vanuit België al bevestigd: Vincent Sheppard, Jori, …

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn