U bevindt zich in het consumentengedeelte van de website

Caroline Fiers wordt de nieuwe CEO van Interieur

Meubi-connect is een digitaal B2B-platform waar retailers en fabrikanten snel, overzichtelijk en visueel zaken kunnen doen.

Caroline Fiers neemt het roer over bij Biënnale Interieur in Kortrijk. De nieuwe CEO volgt Jo Libeer (67) op. Na een paar woelige jaren voor de hele sector en met de volgende editie van de Biënnale in het verschiet (van 20 tot en met 24 oktober 2022) staat er heel wat op de planning voor Fiers. Een uitdaging die ze maar al te graag aangaat.

Caroline Fiers maakt sinds 2019 deel uit van het Interieur-team en leidde vorig jaar als commercieel directeur het evenement ‘Please, Have a Seat’ in goede banen. ‘Na het wegvallen van de Biënnale in 2020, zochten we niet alleen naar een manier om onze bestaande relaties te onderhouden, maar ook naar mogelijkheden om nieuwe pistes te verkennen. Dat we ondanks de aanhoudende onzekerheid toch een succesvol evenement hebben kunnen organiseren, geeft ons vertrouwen voor de toekomst.’

‘Please, Have a Seat’ was een eerste stap in de zoektocht naar een nieuw, verfrissend concept dat toch trouw blijft aan de waarden van de Biënnale. We werken samen met heel wat verschillende partners, stakeholders en doelgroepen, en dus staat samenwerken centraal. We moeten luisteren naar de noden die er momenteel zijn bij de verschillende spelers uit de designwereld. Daarom wil ik mijn team aanvullen met mensen die vanuit de sector met nieuwe creatieve ideeën en inzichten komen. Heel wat om naar uit te kijken dus, zowel voor onze partners als voor onze bezoekers!’

‘De crisis zette de hele design- en beurssector op losse schroeven, maar dat heeft ons ook verplicht om innovatiever te zijn. Op dat elan willen we nu verder gaan. We moeten manieren vinden om blijvend te inspireren en mensen samen te brengen. Meer dan ooit ben ik ervan overtuigd dat persoonlijk contact, een gesprek opstarten rond belangrijke designonderwerpen en een community-gevoel creëren rond gemeenschappelijke doelstellingen onze meerwaarde moeten zijn.’

De kersverse CEO kent de meubelsector goed, want jarenlang runde ze eigen agenturen in de sector. Van 2010 tot 2014 was dat Copenhagency, nadien ook Nordikk store & agency. Bij heel wat spelers in de branche kan ze rekenen op een grote gunfactor.

www.interieur.be

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn