U bevindt zich in het consumentengedeelte van de website

Brio sur l’Eau Event viert het 10-jarig bestaan van Brio Group in Stijl

Meubi-connect is een digitaal B2B-platform waar retailers en fabrikanten snel, overzichtelijk en visueel zaken kunnen doen.

Brio Group, de aankoopgroepering voor ondernemers in de totaalinterieurbouw, vierde op 10 oktober 2023 haar 10-jarig bestaan met het indrukwekkende event “Brio sur l’Eau”. Het jubileumevent vond plaats in de betoverende setting van Chalet Robinson te Brussel, waar alle partners en leveranciers van Brio Group samenkwamen voor een uitgebreide avond vol inspiratie, netwerken en feestelijkheid.
Brio Group, bekend om haar bevordering van samenwerkingen en partnerships binnen de totaalinterieurbouw, heeft gedurende de afgelopen 10 jaar een significante impact gehad op de sector. Dit event is een eerbetoon aan alle partners en een viering van de vele successen die samen werden behaald.
Peter Vanthienen, Formule Manager bij Brio Group, gaf tijdens het event een inspirerende speech met de focus op ‘customer delighting’. Vanthienen nam de aanwezigen mee op een reis door de toewijding van Brio Group aan het overtreffen van de verwachtingen van hun klanten en het blijven creëren van buitengewone ervaringen.
Als keynote spreker verwelkomde het event ook Vincent Vermeulen, bekend van de School for Butlers and Hospitality. Vermeulen deelde zijn inzichten over de essentie van gastvrijheid en dienstverlening, en hoe dit kan bijdragen aan het succes van bedrijven in de interieurbouwsector.
Het event bood tevens een uitgelezen kans voor alle genodigden om te netwerken en te interageren met gelijkgestemden uit de branche. Het werd een bruisende avond, gevuld met enthousiasme onder de aanwezigen, waarbij er volop gelegenheid was om samen te proosten op het verleden én de toekomst van Brio Group. #samensterkersamenbeter.

Over Brio Group
Brio Group is een toonaangevende aankoopgroepering voor ondernemers in de totaalinterieurbouw, die in 2013 werd opgericht met een visie om de branche te transformeren door samenwerking te bevorderen en krachten te bundelen. Met haar missie om hoogwaardig vakmanschap te promoten en excellentie na te streven, heeft Brio Group gedurende het afgelopen decennium een reputatie opgebouwd voor innovatie, betrouwbaarheid en klantgerichtheid. De groepering fungeert als een platform voor ondernemers om hun mogelijkheden te vergroten, hun inkoopkracht te versterken en zich te blijven ontwikkelen binnen een dynamische en veeleisende markt. Door voortdurende samenwerking, het delen van kennis en het stimuleren van creativiteit draagt Brio Group bij aan de groei en duurzaamheid van haar partners en de totaalinterieurbouwsector als geheel.

www.brio.be

Deel:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn